vrijdag 3 juni 2016

Schattig Engeltje

Hallo allemaal,

Bij K&K hebben ze een leuke uitdaging: Bingo!

Ik heb gekozen voor het rijtje: Vlinders, blauw, kant/lint.

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/05/nieuwe-challenge-bingo.html

Dit is mijn kaartje:







Ook wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Monique en haar gezin te bedanken, dat ze mijn kaartje hebben gekozen voor een plaatsje in de top 3 voor de verjaardagscandy.
Afgelopen dinsdag heb ik mijn prijs ontvangen en ik ben er erg blij mee :)

Als je benieuwd bent geworden naar de verjaardagskaart voor Monique klik dan op de volgende link.

http://makelijvanmanja.blogspot.nl/2016/05/lang-zal-ze-leven.html

Leuk dat jullie een bezoekje aan m'n blog gebracht hebben en ik waardeer het enorm, als je een berichtje wilt achterlaten.
Alvast bedankt!

Ik wens iedereen een gezellige dag!

Lieve groetjes,

Manja.



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje zeg! Leuk dat je meedoet aan de bingo. Dank je wel. En gefeliciteerd met je prijs bij Monique.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een engelachtig mooi kaartje. En ik ben heel blij dat jij zo blij met het prijsje. Veel plezier ermee!
    En natuurlijk bedankt dat je meedoet bij K&K.
    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief mooi kerstkaartje Manja, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen