vrijdag 6 mei 2016

Een gouden mandje

Hallo allemaal,

Er zijn nu veel uitdagingen met het thema 'Geboorte' en komt dat even goed uit, want ik ben gek op geboortekaartjes maken.

Velen denken bij dit thema uiteraard aan zachte kleurtjes, maar bij Marianne Design Challenge Blog vraagt Boukje om een 'Oranje Kaart', dus heb ik gekozen voor felle en donkere kleuren.

http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/05/challenge-5-geboorte.html

http://de-egel.blogspot.nl/2016/05/mei-challenge-17.html

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2016/05/anmacreatief-challenge-56-mei-2016.html

http://mariannedesign.blogspot.nl/2016/04/challenge-152.html

CraftAddiction Challenge: Geboorte
De Egel: Babykaart of -creatie
AnMa-Creatief: Baby
Marianne Design Challenge Blog: Oranje

Dit is mijn kaartje:






Bedankt voor al jullie lieve reacties en graag tot de volgende keer!

Groetjes, Manja.

11 opmerkingen:

  1. wat een lieve katjes.. leuk . groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje leuk dat poesje in de mand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Het groene had, wat mij betreft, ook wel oranje mogen zijn voor de challenge :) Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groen? Op mijn kaartje heb ik geen groen gebruikt, hoor.
      De ondergrond is knalgeel, maar deze staat natuurlijk los van mijn kaart :)
      Groetjes, Manja.

      Verwijderen
  4. Heel gewaagd vind ik het een geboortekaartje in deze kleuren maar je hebt het goed gedaan! Zo lief dat poesje in het mandje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor. Bijzonder geboortekaartje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    denk dat Boukje het blauw bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele lieve kaart met de poezen Manja!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief poezenkaartje.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Erg leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje in deze kleuren Manja, dank voor je deelname aan de CratAddiction geboortechallenge en succes!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is het zeg. Mooie kaart geworden.Fijn dat je met deze mei uitdaging meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen