zondag 24 april 2016

Baby

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje en deze keer speciaal gemaakt voor Marianne Design Challenge Blog waar Yvonne vraagt om een geboortekaartje met een diertje. Het liefst een "Eline diertje".

mariannedesign.blogspot.nl/2016/04/challenge-151.html

Dit is mijn kaartje:







COL1313 Wiegje, COL1387 Baby, COL1401 Hertje, CR1351 Harten, LR0217 Tekst en PK9130 Country Style.

Bedankt voor jullie bezoek aan m'n blog en voor het achterlaten van een reactie. Ik lees deze met heel veel plezier :)

Graag tot ziens!

Groetjes, Manja.

15 opmerkingen:

  1. Wat staat het hertje er lief bij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Manja,
    Wat een enig kaartje heb je voor de challenge gemaakt! Ik heb ook al een idee, morgen maar eens uitwerken. Deze is in elk geval erg leuk geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief geboortekaartje Manja! Het hertje past goed op de baby die zo ondeugend over het randje komt spieken ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kiekeboe! Wat een onwijs lieve kaart heb je gemaakt Manja. Super leuk gedaan met het babyhoofdje uit het bedje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie babykaart het bambi staat zo lief te kijken bij het wiegje.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke babykaart Manja.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie vrolijke en kleurrijke babykaart Manja, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattig/lief kaartje Manja! Leuk met het babytje in de wieg !
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Manja,
    Wat grappig! Ik denk dat ik het bij jou heb gezien en ergens in mijn onderbewuste heb opgeslagen, die baby op de olifant. Typisch hoe een brein werkt...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje leuk met dat wiegje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig gedaan Manja...dat hertje is ook zo leuk!!!
    Dankjewel dat je op mijn blog een reacties hebt achter gelaten, ik dacht ik ga je blog volgen, maar krijg te lezen sorry probeer het later nog eens! Ik probeer het nog een keer en anders later!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Manja het lukt echt niet om je blog te volgen heb het weer geprobeerd???? Ik heb hier nooit last van! Kan het iets zijn met je instellingen?
    gr. Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel apart ik had al op de groene vierkantjes geklikt, na veel pogingen sta ik er eindelijk in! Maar makkelijk is het niet en niet iedereen neemt hier zoveel tijd voor, dus als ik jou was zou ik hier iets aan doen of een nieuwe link aanmaken! Succes Manja!

    BeantwoordenVerwijderen